Marka wędlin Masar została uznana Odkryciem Roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta/ Konsumenta

Marka wędlin Masar została uznana Odkryciem Roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta/ Konsumenta – oceniającym popularność marki i jakość produktów oraz świadczonych usług w świadomości polskich konsumentów, a tym samym zdobyła tytuł Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2019.

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach/markach/usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu ale już zdobywających serca klientów, oraz produktach/usługach, które objęła ciekawa, skuteczna nowa kampania reklamowa, czy te które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów lub producentów/właścicieli marki w ogólnopolskim sondażu Laur Klienta/ Konsumenta.

Podstawę oceny w plebiscycie Laur Klienta stanowią opinie konsumentów zbierane w wieloetapowym sondażu. Dzięki rozmowom telefonicznym oraz sondom zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych wybierane są marki i usługi, które z perspektywy konsumentów są najbardziej innowacyjne i godne polecenia.

“Laur Klienta/ Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, od 15 lat, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Klienta/ Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.


Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

Zakład Doświadczalno-Produkcyjny Przetwórstwa Spożywczego Mas-AR Sp. z o.o. zdobył prestiżowe wyróżnienie! Dwie propozycje tego producenta otrzymały znaki jakości produktu „Doceń polskie” i tytuły TOP PRODUKT. Eksperci podjęli decyzję o przyznaniu wyróżnień podczas XXXII atestacji artykułów spożywczych organizowanej w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Honorowy patronat nad oceną żywności sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Zakład Doświadczalno-Produkcyjny Przetwórstwa Spożywczego
Mas-AR Sp. z o.o. laureatem programu „Doceń polskie”

„Polski akcent” – to wymóg jaki muszą spełniać artykuły spożywcze oceniane w trakcie certyfikacji żywności. który jednocześnie zostanie pozytywnie odebrany przez specjalistów zasiadających w Loży Ekspertów. Obradom grona specjalistów przewodniczy Mirek Drewniak, współzałożyciel Klubu Szefów Kuchni. Poza nim, w jury zasiadają osoby zawodowo związane z branżą spożywczą.

W trakcie corocznych audytów żywności, które odbywają się co kwartał, każdy produkt sprawdzany jest indywidualnie. Ostatnia z dotychczasowych atestacji miała miejsce 30 stycznia w Sosnowcu. Tego dnia członkowie jury programu „Doceń polskie” ocenili smak, wygląd i stosunek jakości do ceny wyrobów firm z całego kraju.

Do certyfikacji przystąpiło blisko 72 producentów, a eksperci ocenili łącznie 174 artykułów spożywczych. Wyróżnienia otrzymały tylko te z nich, które zdobyły wysokie noty za każdy z trzech wyliczonych wcześniej aspektów.

Pośród laureatów XXXII atestacji znalazł się Zakład Doświadczalno-Produkcyjny Przetwórstwa Spożywczego Mas-AR Sp. z o.o. ze Szczecina. Certyfikatami „Doceń polskie” nagrodzone zostały dwie propozycje przedsiębiorstwa, tj. kiełbasa schabowa oraz kiełbasa ze wsi. Każdy ze specjałów zdobył maksymalne noty (same „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny, dlatego przyznano mu również tytuł TOP PRODUKT, który zarezerwowany jest wyłącznie dla wyróżniających się artykułów żywnościowych.

Majowa atestacja, podczas której nagrodzono propozycje Zakładu Doświadczalno-Produkcyjnego Przetwórstwa Spożywczego Mas-AR, była drugą z tegorocznych ocen. Jednocześnie, był to trzydziesty drugi audyt w historii programu promocyjnego „Doceń polskie”. Pierwsza certyfikacja miała miejsce w kwietniu 2011 roku. Od samego początku funkcjonowania programu patronem honorowym atestacji jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Kolejny audyt odbędzie się w styczniu 2019 roku.

Program „Doceń polskie” ma ogólnopolski charakter: do atestacji przystępują producenci z całego kraju, oferujący produkty spożywcze różnego typu: od nabiału i pieczywa, przez mięsa, słodycze, napoje, dania gotowe, mrożonki, półprodukty, na wyrobach marki własnej kończąc. Majowy audyt był trzydziestym drugim w historii programu „Doceń polskie”. Przedsięwzięcie propagujące rodzimą żywność oraz jej producentów jest realizowane od 2011 roku.